Αυγενάκης: Στην Ελλάδα μια από τις επόμενες συνεδριάσεις για το αντι-ντόπινγκ

O υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, βρισκόταν την Τετάρτη στο Παρίσι για την 49η Συνεδρίαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

O υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, βρισκόταν την Τετάρτη στο Παρίσι για την 49η Συνεδρίαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με τον Παγκόσμιο Οργανισμό κατά του Ντόπινγκ (CAHAMA) και μέσω του προσωπικού λογαριασμού του στο Twitter γνωστοποίησε ότι μία από τις επόμενες συνεδριάσεις θα διοργανωθεί στην Ελλάδα.

«Στην 49η Συνεδρίαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με τον World Anti-Doping Agency (CAHAMA) στο Παρίσι. Συντονισμός των θέσεων & των πρακτικών του Συμβουλίου της Ευρώπης και των χωρών – μελών του με τον WADA. Πρότεινα και θα διοργανώσουμε στην Ελλάδα μια από τις επόμενες συνεδριάσεις» ανέφερε σε «τιτίβισμα» του ο υφυπουργός Αθλητισμού.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.