Αποκάλυψη Βενγκέρ: Αυτό ήταν το μεγαλύτερο λάθος μου στην Άρσεναλ

Σε δηλώσεις που προκάλεσαν ιδιαίτερη εντύπωση, προέβη σε ραδιοφωνικό σταθμό ο πρώην...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σε δηλώσεις που προκάλεσαν ιδιαίτερη εντύπωση, προέβη σε ραδιοφωνικό σταθμό ο πρώην προπονητής της Άρσεναλ Αρσέν Βενγκέρ, ο οποίος χαρακτήρισε ως το μεγαλύτερο λάθος την παραμονή του για 22 συναπτά έτη στον πάγκο των «κανονιέρηδων»!

«Ίσως το μεγαλύτερο λάθος μου ήταν ότι έμεινα στην ίδια ομάδα για 22 χρόνια. Είμαι ένας άνθρωπος που του αρέσει να μετακινείται αρκετά, αλλά μου αρέσουν και οι νέες προκλήσεις. Στην Άρσεναλ ήμουν φυλακισμένος στην ίδια μου την πρόκληση ορισμένες φορές», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Αλσατός πρώην πλέον τεχνικός.

Πηγή: filathlos.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.