Άντεξε ο Εργοτέλης στη Νέα Σμύρνη

Ο Εργοτέλης ολοκλήρωσε την αναμέτρηση της Νέας Σμύρνης απέναντι στον Πανιώνιο με εννέα παίκτες αλλά ήταν η ομάδα που πανηγύρισε τη νίκη με 1-0, με γκολ του Διαμαντάκου στο 86΄, στο πλαίσιο της 22ης αγωνιστικής στη Σούπερ Λίγκα... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Άντεξε ο Εργοτέλης στη Νέα Σμύρνη

 

Ο Εργοτέλης ολοκλήρωσε την αναμέτρηση της Νέας Σμύρνης απέναντι στον Πανιώνιο με εννέα παίκτες αλλά ήταν η ομάδα που πανηγύρισε τη νίκη με 1-0, με γκολ του Διαμαντάκου στο 86΄, στο πλαίσιο της 22ης αγωνιστικής στη Σούπερ Λίγκα. Να σημειωθεί ότι αυτή ήταν η πρώτη νίκη των Κρητικών μετά από δέκα παιχνίδια.

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.