Άνεργοι γιατί έσπασαν το κύπελλο

Στο ταμείο ανεργίας οδηγήθηκαν τρεις υπάλληλοι της Τσέλσι που είχαν την φαεινή ιδέα να φωτογραφηθούν με το τρόπαιο του τσάμπιονς λιγκ, με σκοπό να κάνουν φιγούρα στους φίλους τους... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στο ταμείο ανεργίας οδηγήθηκαν τρεις υπάλληλοι της Τσέλσι που είχαν την φαεινή ιδέα να φωτογραφηθούν με το τρόπαιο του τσάμπιονς λιγκ, με σκοπό να κάνουν φιγούρα στους φίλους τους.Για κακή τους τύχη, όμως, έσπασε μια από τις δύο λαβές του τροπαίου και παρά το γεγονός ότι η ζημιά διορθώθηκε από αργυροχόο, η διοίκηση των πρωταθλητών Ευρώπης προχώρησε στην απόλυσή τους μετά την σχετική έρευνα που διενήργησε.  Πηγή: dailymail.co.uk. 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.