Αναβολή για Ψωμιάδη λόγω… αίθουσας

Αναβολή για τις 23 Δεκεμβρίου πήρε η εκδίκαση της υπεξαίρεσης χρημάτων του Μάκη Ψωμιάδη από την ΠΑΕ ΑΕΚ... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Αναβολή για Ψωμιάδη λόγω… αίθουσας

Έπειτα από αρκετές αναβολές, η υπόθεση είχε οριστεί για το πρωί. Ωστόσο, η… απάντηση που δόθηκε άφησε τους παρευρισκομένους με το στόμα ανοιχτό! Η υπόθεση πήρε αναβολή για τις 23 Δεκεμβρίου, επειδή δεν υπήρχε κενή αίθουσα για να συνεδριάσει το τριμελές Εφετείο!

Μετά τη διάλυση της ΠΑΕ ΑΕΚ, η Ένωση δεν μπορεί να διεκδικήσει χρήματα, ωστόσο με τη νομοθετική ρύθμιση που ψηφίστηκε από τη Βουλή εφόσον επιδικαστούν στην ΑΕΚ χρήματα, τότε θα μπορεί να τα διεκδικήσει το Δημόσιο.

Πηγή: gazzetta.gr