ΑΕΚ – ΠΑΣ Γιάννινα 2-0 (ΤΕΛΙΚΟ)

Με τα γκολ των Πόνσε και Λιβάγια η ΑΕΚ επικράτησε με 2-0 του ΠΑΣ και έκανε «με το δεξί» πρεμιέρα στο φετινό πρωτάθλημα...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Χωρίς να «πατήσει το γκάζι» κι έχοντας το μυαλό και στη ρεβάνς των play off του Champions League με την Βίντι (28/08), η ΑΕΚ μπήκε με το… δεξί στη Super League.

Η πρωταθλήτρια Ελλάδας επιβλήθηκε με 2-0 του ΠΑΣ Γιάννινα στο Ολυμπιακό Στάδιο, χάρις στα γκολ των Πόνσε (37΄) και Λιβάγια (47΄).

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.