ΑΕΚ-Ολυμπιακός: Μυρτώ και Τόνια αποθεώθηκαν στο ΟΑΚΑ – ΦΩΤΟ

Η ΑΕΚ ανταπέδωσε την κίνηση του Ολυμπιακού στο ντέρμπι του πρώτου γύρου...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η ΑΕΚ ανταπέδωσε την κίνηση του Ολυμπιακού στο ντέρμπι του πρώτου γύρου. Η Τόνια και η Μυρτώ με την παρουσία τους στο ΟΑΚΑ μας υπενθύμισαν ότι στη ζωή υπάρχουν σημαντικότερα πράγματα από το ποδόσφαιρο. Οι δύο κοπέλες συνόδευσαν τον Πέτρο Μάνταλο και τον Ομάρ Ελαμπντελαουί πριν από την σέντρα και αποθεώθηκαν από τους οπαδούς της ΑΕΚ που βρέθηκαν στο ΟΑΚΑ.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.