Κορονοϊός-Ολυμπιακός: Σε καραντίνα όλη η ομάδα

Στο σπίτι τους, απομονωμένοι, παρέμειναν παίκτες, μέλη του προπονητικού τιμ και του σταφ στον,,,

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στο σπίτι τους, απομονωμένοι, παρέμειναν παίκτες, μέλη του προπονητικού τιμ και του σταφ στον Ολυμπιακό την Τρίτη (17/11), μετά τα τέσσερα κρούσματα κορονοϊού που ανιχνεύθηκαν από το Σάββατο (14/11) μέχρι χθες (16/11) και είχαν ως αποτέλεσμα την αναβολή των αγώνων των «ερυθρόλευκων» με Μπαρτσελόνα και Βιλερμπάν.

Ομαδική προπόνηση δεν είχε γίνει ούτε τη Δευτέρα (16/11) στο ΣΕΦ, αλλά σήμερα (17/11) δόθηκε εντολή να μην μεταβεί κανείς ούτε για ατομική προπόνηση στο ΣΕΦ. Οι «ερυθρόλευκοι» έχουν προγραμματίσει νέα τεστ κορονοϊού την Τετάρτη (18/11) και από τα αποτελέσματα θα εξαρτηθεί αν θα επιτραπεί η ατομική προπόνηση τις επόμενες ημέρες για κάποιους από τους παίκτες του Γιώργου Μπαρτζώκα.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.