Κορονοϊός: Καθησυχαστικός ο Ντιμπάλα για τη “μάχη” με τον ιό – ΦΩΤΟ

Πέντε ημέρες μετά τη διάγνωση ότι αυτός και η σύντροφος του, Οριάνα Σαμπατίνι...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Πέντε ημέρες μετά τη διάγνωση ότι αυτός και η σύντροφος του, Οριάνα Σαμπατίνι, είναι θετικοί στον κορονοϊό, ο Πάουλο Ντιμπάλα, «ανέβασε» στο Instagram μία φωτογραφία του, συνοδευόμενη από το μήνυμα «Είμαστε καλά».

Ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός της Γιουβέντους, δέχθηκε πολλά μηνύματα συμπαράστασης από συμπαίκτες και συναδέλφους, όπως ο Εζεκιήλ Λαβέτσι, ο Ντόουγκλας Κόστα και ο Χοακίν Κορέα.

Υπενθυμίζεται, ότι εκτός του Ντιμπάλα, θετικοί στον κορονοϊό, είναι και οι συμπαίκτες του στη Γιουβέντους, Μπλεζ Ματουϊντί και Ντανιέλε Ρουγκάνι.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.