Κορονοϊός: “Πάνοπλοι” οι παίκτες της Ρεάλ στο Μιλάνο – ΦΩΤΟ

Αυθημερόν ταξίδεψε η Ρεάλ Μαδρίτης στο Μιλάνο για το αποψινό...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Αυθημερόν ταξίδεψε η Ρεάλ Μαδρίτης στο Μιλάνο για το αποψινό (21:45) ματς της 27ης αγωνιστικής της EuroLeague με την Αρμάνι.

Όπως δημοσίευσε ο Ρούντι Φερνάντεθ στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram, ο ίδιος και οι συμπαίκτες του χρησιμοποιούν μάσκες, γάντια και αντισηπτικά τζελ, λόγω της έξαρσης του κορονοϊού στην ιταλική πόλη.

Υπενθυμίζεται ότι το παιχνίδι θα διεξαχθεί κεκλεισμένων των θυρών.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.