Ο Πάνος Καμμένος ανέβασε στο Twitter του αυτή τη φωτογραφία με το σχόλιο «Ευχαριστούμε τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ Κοζάνης για το πρώτο μας φορμάκι».
Πολιτικοποιημένο… μωρό!
Τι διαφορετικό έχει αυτό το φορμάκι που ανέβασε ο Πάνος Καμμένος στο Twitter του;
