Ο Παναγιώτης Διονυσακόπουλος, ο οποίος ήταν για λίγους μήνες χορευτής στο μιούζικαλ Billy Elliot, το οποίο είχε σκηνοθετήσει ο Δημήτρης Λιγνάδης, μιλώντας στην εκπομπή ‘Έλα Χαμογέλα’, περιέγραψε όλα όσα γινόντουσαν στις πρόβες και είπε ότι δεν πιστεύει ότι ο τέως καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου είναι αθώος.
“Ήμουν χορευτής στην παράσταση Billy Elliot και δεν πιστεύω στην αθωότητά του Λιγνάδη. Γιατί να βασανίζει αθώες ψυχές; Όταν πρωτοάκουσα όλη αυτή την υπόθεση δεν έπεσα από τα σύννεφα. Υπήρχαν φήμες και το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα είναι: πώς γίνεται εγώ που είμαι άσχετος με τον χώρο και που είχα συμμετάσχει για λίγους μήνες, να έχω ακούσει φήμες για το πρόσωπό του και άτομα υπεύθυνα να μην γνωρίζουν. Ή άτομα που είναι τόσα χρόνια στον χώρο να μην έχουν κάνει ποτέ κάτι. Ο ίδιος ο κ. Λιγνάδης μου είχε πει αν θέλω να συναντηθούμε εκτός δουλειάς για να μου κάνει μία πρόταση. Έτσι μου είχε πει. Θυμάμαι ότι είχα παγώσει μόνο και μόνο από αυτό. Είχα νιώσει μία απειλή, ήταν κατά τη διάρκεια μιας πρόβας που γινόταν στο πρώτο χώρο στη Δροσοπούλου στην Κυψέλη και ήμασταν μπροστά σε όλους. Μου είπε ‘μία από αυτές τις μέρες να πάμε για ένα ποτό εδώ κοντά κάπου’ και να μου μιλήσει. Το είχα αποφύγει και δεν συνέβη ποτέ. Μου είχε στείλει κάποια μηνύματα στο Facebook ξημερώματα. Την επόμενη μέρα όταν ξύπνησα τα βρήκα και ήταν κάπου 2:00 – 3:00 τη νύχτα όταν τα έστειλε”, ανέφερε ο Παναγιώτης Διονυσακόπουλος.
“Ήμουν όσο πιο απόμακρος μπορούσα. Είχα μόλις κλείσει τα 20 και είχε ειπωθεί σαν ‘αστείο’ ότι εγώ είμαι μεγάλος για αυτόν. Υπήρχε κάτι βαρύ στην ατμόσφαιρα. Θυμάμαι κάθε φορά που μίλαγε, θυμάμαι ότι προσπαθούσε να κάνει πολλά πράγματα να ακουστούν ‘βρώμικα’. Υπήρχε μία μεγάλη συζήτηση στον θίασο γιατί χρησιμοποιούσε πολλές βωμολοχίες και υπήρχαν πολλά ανήλικα παιδιά. Κάθε φορά υπήρχε ένταση και μου προκαλούσε κάτι αρνητικό. Δεν πιστεύω στην αθωότητά του. Γιατί να βασανίζει αθώες ψυχές; Μιλάμε για παιδιά. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο που ένα άτομο βρίσκει ευχαρίστηση σε κάτι τέτοιο”, πρόσθεσε.