Χωρίς λεωφορεία και σήμερα η Θεσσαλονίκη

Χωρίς αστικά λεωφορεία μένει για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα η Θεσσαλονίκη... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Χωρίς αστικά λεωφορεία μένει για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα η Θεσσαλονίκη, καθώς οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ συνεχίζουν την επίσχεση εργασίας, διεκδικώντας τα δεδουλευμένα τους.

Ωστόσο, μετά τη χθεσινή δέσμευση του πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα, για καταβολή των οφειλομένων τη Δευτέρα, οι εργαζόμενοι θα πραγματοποιήσουν σήμερα Γενική Συνέλευση για να αποφασίσουν πώς θα κινηθούν.

Πηγή: thestival.gr

Διαβάστε επίσης:

Σπίρτζης: Οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ θα πληρωθούν γρήγορα

Το νέο πρωθυπουργικό γραφείο στη Θεσσαλονίκη – ΦΩΤΟ

Τσίπρας: Θα έρχομαι στη Θεσσαλονίκη τουλάχιστον μία φορά στις 15 ημέρες

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.