Χωρίς λεωφορεία για 5η μέρα η Θεσσαλονίκη

Χωρίς λεωφορεία θα παραμείνει και σήμερα, για πέμπτη συνεχή ημέρα... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Χωρίς λεωφορεία θα παραμείνει και σήμερα, για πέμπτη συνεχή ημέρα, η Θεσσαλονίκη, καθώς οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ αποφάσισαν τη συνέχιση της επίσχεσης εργασίας, κρίνοντας ότι η χθεσινή συνάντηση με τον υπουργό Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Χρήστο Σπίρτζη, δεν απέδωσε τα ευκταία αποτελέσματα ως προς την καταβολή των δεδουλευμένων τους.

Σήμερα εκδικάζεται και η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων, που κατέθεσε η διοίκηση του ΟΑΣΘ κατά της επίσχεσης, ενώ απόψε αναμένεται να πραγματοποιηθεί συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του σωματείου των εργαζομένων, ώστε να συζητηθεί η περαιτέρω πορεία των κινητοποιήσεών τους.

Πηγή: seleo.gr

Διαβάστε επίσης:

Ποινή φυλάκισης 18 μηνών σε 39χρονο που σκότωσε το κουτάβι του

Οικογενειακή τραγωδία στη Θεσσαλονίκη – Γιος σκότωσε τη μητέρα του

Νεκρή εντοπίστηκε η 53χρονη που αγνοούνταν για 12 μέρες μετά τις πλημμύρες

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.