«Ξήλωσαν» κολωνάκι για να φτιάξουν πάρκινγκ

«Ανενεργός» παραμένει ο πεζόδρομος της οδού Κανάρη στην Πάτρα και κάποιοι αποφάσισαν να τον μετατρέψουν σε πάρκινγκ... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Ξήλωσαν» κολωνάκι για να φτιάξουν πάρκινγκ

 

«Ανενεργός» παραμένει ο πεζόδρομος της οδού Κανάρη στην Πάτρα και κάποιοι αποφάσισαν να τον μετατρέψουν σε πάρκινγκ αυτοκινήτων. Και επειδή τους εμπόδιζε το κολωνάκι που είχε τοποθετήσει ο Δήμος… το ξήλωσαν και αυτό! Η εικόνα μιλά από μόνη της…

 

Πηγή:dete.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.