Ξάνθη: Τους «τσάκωσαν» να κλέβουν μήλα – Είχαν αφαιρέσει περίπου 1,5 τόνο φρούτα

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Χειροπέδες σε δύο άνδρες, για κλοπή μήλων, πέρασαν οι Αρχές, στις 22/11, στην Ξάνθη.

Συγκεκριμένα, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Τοπείρου σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος δύο ημεδαπών για κλοπή, διότι όπως διαπιστώθηκε την 22-11-2024 το μεσημέρι αφαίρεσαν από αγροτεμάχιο που βρίσκεται σε αγροτική περιοχή της Ξάνθης περίπου 1,5 τόνο μήλα.

Την προανάκριση ενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Τοπείρου.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.