Ξάνθη: Το επικό σημείωμα που άφησε ιδιοκτήτης αυτοκινήτου για επίδοξους διαρρήκτες

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Φρένο» στους διαρρήκτες προσπαθεί να βάλει ιδιοκτήτης αυτοκινήτου στην Ξάνθη.

Ο συγκεκριμένος ιδιοκτήτης, ο οποίος έχει ξαναπέσει θύμα διάρρηξης, αποφάσισε να λάβει μέτρα και άφησε ένα επικό σημείωμα.

«Μην το σπάσετε, οι προηγούμενοι δεν βρήκαν τίποτα» έγραψε χαρακτηριστικά, όπως φαίνεται και στη φωτογραφία που δημοσίευσε η ιστοσελίδα xanthinews.gr.

Ξάνθη- διάρρηξη

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.