Ξάνθη: Νέους δειγματοληπτικούς ελέγχους αποφάσισε ο ΕΟΔΥ μετά τα τελευταία κρούσματα

Το υψηλό επιδημιολογικό φορτίο στην περιοχή της Ξάνθης έχει σημάνει συναγερμό...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Το υψηλό επιδημιολογικό φορτίο στην περιοχή της Ξάνθης έχει σημάνει συναγερμό μετά και τα τελευταία κρούσματα κορονοϊού που εμφανίστηκαν. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο ο ΕΟΔΥ αποφάσισε να προχωρήσει σε νέους δειγματοληπτικούς ελέγχους την Κυριακή 14 Ιουνίου από τις 11 π.μ. έως τις 5 μ.μ. και τη Δευτέρα από τις 9 π.μ. έως τις 5 μ.μ.

Τα τεστ θα γίνουν στο Δημοτικό Αμφιθέατρο, όπως αποφασίστηκε στη σύσκεψη που ολοκληρώθηκε στην έδρα της Περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης και στην οποία συμμετείχαν στελέχη του ΕΟΔΥ παρουσία Δημάρχων, της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της ΠΕ Ξάνθης, του Ιατρικού Συλλόγου Ξάνθης, της Διοίκησης και Στελεχών του Νοσοκομείου Ξάνθης, του Διευθυντή του Κέντρου Υγείας Εχίνου, της Επόπτριας των Κινητών μονάδων ΕΟΔΥ ΠΕ Ξάνθης.

Πηγή πληροφοριών: xanthipress.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.