Ξάνθη: 63χρονη έκλεψε τρόφιμα από σούπερ μάρκετ

Η 63χρονη γυναίκα συνελήφθη το απόγευμα του Σαββάτου στην Ξάνθη, από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ., διότι αφαίρεσε προϊόντα από σούπερ μάρκετ... ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ξάνθη: 63χρονη έκλεψε τρόφιμα από σούπερ μάρκετ

Η 63χρονη γυναίκα συνελήφθη το απόγευμα του Σαββάτου στην Ξάνθη, από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ., διότι αφαίρεσε προϊόντα από σούπερ μάρκετ.

Τα αφαιρεθέντα προϊόντα, αξίας 90 περίπου ευρώ, βρέθηκαν στην κατοχή της δράστιδας, κατασχέθηκαν και αποδόθηκαν στον υπεύθυνο του καταστήματος.

ΠΗΓΗ: thrakitoday.com

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.