Βρήκαν γράμμα στο δωμάτιο της Σταμάτη – ΤΩΡΑ

Ένα γράμμα αφημένο στο κελί της Βίκυς Σταμάτη βρήκαν οι άνδρες της αστυνομίας… ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ένα γράμμα αφημένο στο κελί της Βίκυς Σταμάτη βρήκαν οι άνδρες της αστυνομίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μεταξύ άλλων, στο γράμμα που άφησε η σύζυγος του Άκη Τσοχατζόπουλου πριν δραπετεύσει από το Δρομοκαΐτειο, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «η μητέρα πρέπει να είναι με το παιδί της».

Οι αρχές, έχουν επικοινωνήσει και με τον αδερφό της, ο οποίος δεν γνωρίζει τίποτα.

Διαβάστε επίσης:

Στη 1 έγινε ο τελευταίος έλεγχος – Η Βίκυ Σταμάτη ήταν στο κελί της

Ραγκούσης: Κάνω έκκληση στη Σταμάτη να γυρίσει – ΒΙΝΤΕΟ

Δραπέτευσε η Βίκυ Σταμάτη από το Δρομοκαΐτειο – BINTEO

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.