Βρέθηκε η 17χρονη που είχε εξαφανιστεί από το Νοσοκομείο Νίκαιας

Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια της 17χρονης που είχε εξαφανιστεί...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια της 17χρονης που είχε εξαφανιστεί από το Νοσοκομείο Νίκαιας. Αναλυτικά η ανακοίνωση του “Χαμόγελου του Παιδιού”:

“Η περιπέτεια της Μαρίας Θ., 17 ετών, έληξε στις 11/12/2019, δίνοντας τέλος στην αγωνία των δικών της ανθρώπων που την αναζητούσαν. Η Μαρία Θ. βρέθηκε και είναι καλά στην υγεία της. «To Χαμόγελο του Παιδιού» θα συνεχίσει να βρίσκεται κοντά στην Μαρία Θ. και την οικογένειά της για την παροχή ψυχολογικής υποστήριξης και οτιδήποτε άλλο χρειαστεί”.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.