Έναν αυτοσχέδιο εκρηκτικό μηχανισμό τοποθέτησαν στη 1.24 τα ξημερώματα, άτομα του αντιεξουσιαστικού χώρου στην είσοδο εγκαταλειμμένου εργοστασίου που τελεί υπό κατάληψη, στην Τούμπα Θεσσαλονίκης.Ο μηχανισμός αποτελούνταν από πέντε γκαζάκια, δύο εκ των οποίων εξερράγησαν.Από την έκρηξη προκλήθηκαν μικρές υλικές ζημιές. Για το περιστατικό ενεργείται προανάκριση.
Βόμβα σε εργοστάσιο
Έναν αυτοσχέδιο εκρηκτικό μηχανισμό τοποθέτησαν στη 1.24 τα ξημερώματα... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ