Βλάβη σε μονάδα της ΔΕΗ

Βλάβη σημειώθηκε σε μονάδα της ΔΕΗ Πτολεμαΐδας, με αποτέλεσμα να λειτουργεί «μετ' εμποδίων» η τηλεθέρμανση στην πόλη. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Βλάβη σημειώθηκε σε μονάδα της ΔΕΗ Πτολεμαΐδας, με αποτέλεσμα να λειτουργεί «μετ’ εμποδίων» η τηλεθέρμανση στην πόλη. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της Δημοτικής Επιχείρησης Τηλεθέρμανσης Πτολεμαΐδας, «σύμφωνα με τις πληροφορίες από την ΔΕΗ, η βλάβη της μονάδας θα αποκατασταθεί μέχρι την Κυριακή και θα τροφοδοτηθεί η τηλεθέρμανση μέχρι το μεσημέρι της Δευτέρας 19 Μαρτίου».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.