Τρόμος για δύο γυναίκες στην Πάτρα: Εισέβαλαν στο σπίτι τους, τις φίμωσαν και τις λήστεψαν

Τον απόλυτο τρόμο έζησαν δύο γυναίκες στην Πάτρα τα ξημερώματα της Πέμπτης όταν εισέβαλαν στο σπίτι τους τέσσερις κουκουλοφόροι...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τον απόλυτο τρόμο έζησαν δύο γυναίκες στην Πάτρα τα ξημερώματα της Πέμπτης όταν εισέβαλαν στο σπίτι τους τέσσερις κουκουλοφόροι.

Σύμφωνα με το tempo24.news, ήταν 4 τα ξημερώματα όταν οι δυο γυναίκες ήρθαν αντιμέτωπες με τους τέσσερις κουκουλοφόρους που μπήκαν στο σπίτι τους, στην περιοχή των Μποζαϊτίκων στην Πάτρα.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, οι δράστες με την απειλή αιχμηρού αντικειμένου, πιθανόν μαχαίρι, ακινητοποίησαν τις δύο γυναίκες και σύμφωνα με πληροφορίες τις φίμωσαν. Οι γυναίκες μία ηλικιωμένη και μία 48χρονη, ανήμπορες να αντιδράσουν, παρακολουθούσαν τους διαρρήκτες να αναζητούν χρήματα και πολύτιμα αντικείμενα.

Οι δράστες αφού πήραν 500 ευρώ και χρυσαφικά, τράπηκαν σε φυγή. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η μία από τις δύο γυναίκες έχει τραυματιστεί.

Σε εξέλιξη είναι οι έρευνες των αστυνομικών για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.

Πηγή πληροφοριών/ΦΩΤΟ: tempo24.news

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.