Τρολάρισμα από τα …λίγα- Άναψαν το… χριστουγεννιάτικο δέντρο καλοκαιριάτικα

Όπως ήταν φυσικό, το θέαμα προκάλεσε την έκπληξη των διερχομένων οι οποίοι, είχαν την απορία τι μπορεί να συμβαίνει...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

O Δήμος Καβάλας τρολάρει τους δημότες! Μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού, περίπου στις 22:00 χτες το βράδυ και ενώ στην πόλη επικρατούσαν θερμοκρασίες φθινοπωρινές, κάποιος αποφάσισε να ανάψει το χριστουγεννιάτικο δέντρο στην πλατεία Ελευθερίας!

Όπως ήταν φυσικό, το θέαμα προκάλεσε την έκπληξη των διερχομένων οι οποίοι, είχαν την απορία τι μπορεί να συμβαίνει.

Προφανώς η συγκεκριμένη κίνηση έγινε από λάθος, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι προκάλεσε γέλιο.

Δείτε τη φωτογραφία του Kavalapost.gr:

Πηγή: kavalapost.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.