Πριν από λίγο άγνωστοι έβαλαν φωτιά σε τέσσερα αυτοκίνητα, τα οποία ήταν σταθμευμένα, σε υπαίθριο πάρκινγκ του ΟΤΕ στη συμβολή των Εμ. Μπενάκη και Κωλλέτη στα Εξάρχεια.Σύμφωνα με πληροφορίες οι δράστες έκοψαν με αλυσοπρίονο τις αλυσίδες του πάρκινγκ και στη συνέχεια πέταξαν μολότοφ.Στο σημείο επιχειρούν επτά πυροσβέστες με τρια οχήματα. Η αστυνομία αναζητά τους δράστες.
Τώρα-Μολότοφ σε αυτοκίνητα
Πριν από λίγο άγνωστοι έβαλαν φωτιά σε τέσσερα αυτοκίνητα, τα οποία ήταν σταθμευμένα στην...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ