Τώρα- Δίνουν αγώνα οι γιατροί

Εδώ και δύο ώρες βρίσκεται στο χειρουργείο ο 15χρονος μαθητής που επεσε στο κενό από τον τρίτο όροφο του σχολείου του στην Πάτρα.

Εδώ και δύο ώρες βρίσκεται στο χειρουργείο μαθητής που έπεσε στο κενό από τον τρίτο όροφο του σχολείου του στην Πάτρα.Όπως μας ενημέρωσε ο γιατρός του, έχει ήδη αποκατασταθεί το πρόβλημα στην σπονδυλική στήλη αλλά το χειρουργείο θα συνεχιστεί δεδομένου ότι ο 15χρονος φέρει τραύματα στο χέρι αλλά και στο πόδι.