Αποχώρησαν οι αστυνομικές δυνάμεις από την είσοδο της Ελληνικής Χαλυβουργίας και οι εργαζόμενοι προσέρχονται κανονικά στη δουλειά τους. Το πρωί δημιουργήθηκε ένταση μεταξύ των εργατών και των αστυνομικών δυνάμεων, αφού οι εργαζόμενοι απαιτούσαν να αποχωρήσουν οι δυνάμεις από την είσοδο, όπως είχε συμφωνηθεί, μετά τη λήξη της απεργίας. Αποκαθίσταται σταδιακά και η κυκλοφορία των αυτοκινήτων στο σημείο.
Τώρα-Αποχώρησαν τα ΜΑΤ από την Ελληνική Χαλυβουργία
Άνοιξε η Ελληνική Χαλυβουργία, αποχώρησαν οι αστυνομικές δυνάμεις... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ