Συνελήφθη χθες το βράδυ στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», 26χρονος Αγγλος, προερχόμενος από Λονδίνο, για εισαγωγή στη χώρα μας της ναρκωτικής ουσίας «ΚΗΑΤ».Συγκεκριμένα, στις αποσκευές του είχε 23.800 γραμμάρια από την εν λόγω ουσία. Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί σήμερα στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών.
Τον “απογείωσαν” οι αστυνομικοί
Προσγειώθηκε με 24 κιλά ναρκωτικά, αλλά για κακή του τύχη... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ