Το μήνυμα ενός Έλληνα για τον αποκλεισμό των ομογενών από τις εκλογές – ΦΩΤΟ

Ένας Έλληνας που ζει στο εξωτερικό στέλνει μέσω του enikos.gr το μήνυμά του για τον αποκλεισμό των ομογενών από τις βουλευτικές εκλογές... ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ένας Έλληνας που ζει στο εξωτερικό στέλνει μέσω του enikos.gr το μήνυμά του για τον αποκλεισμό των ομογενών από τις βουλευτικές εκλογές.

«Είμαστε Έλληνες. Ζούμε στο Ηνωμένο Βασίλειο και… δεν μπορούμε να ψηφίσουμε», έγραψε ο χρήστης Panagiotis G.M., βάζοντας το hashtag  #stadiala.

 

 

 

Διαβάστε επίσης:

Διαμαρτύρονται οι Έλληνες του εξωτερικού που δεν ψηφίζουν 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.