Το “λουκέτο” κρατάει μισή ώρα!

"Λουκέτο" για όγδοη φορά έβαλε ο Δήμος Αθηναίων στον οίκο ανοχής στον οποίο εκδιδόταν η 22χρονη Ρωσίδα ιερόδουλη, η πρώτη που βρέθηκε οροθετική. Καθημερινά οι αρχές κλείνουν τους οίκους ανοχής όμως μετά από μισή ώρα ξαναλειτουργούν. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Λουκέτο για όγδοη φορά έβαλε ο Δήμος Αθηναίων στον οίκο ανοχής στον οποίο εκδιδόταν η 22χρονη Ρωσίδα ιερόδουλη, η πρώτη που βρέθηκε οροθετική. Καθημερινά οι αρχές κλείνουν 15-20 οίκους ανοχής, όμως μετά από μισή ώρα ξαναλειτουργούν, καθώς το οικονομικό όφελος είναι μεγαλύτερο ακόμα και αν λειτουργούν παράνομα. Την ίδια στιγμή, από την ώρα που έγινε γνωστό ότι αστυνομία έχει ξεκινήσει επιχειρήσεις “σκούπα”, οι πιάτσες του αγοραίου έρωτα έχουν κυριολεκτικά αδειάσει. Δείτε το βίντεο με το ρεπορτάζ του MEGA.    

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.