Τηλεφώνημα για βόμβα στο τρένο

Στις 23:00 το βράδυ έγινε τηλεφώνημα στην Αστυνομία, όπου ενημέρωναν για τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού στην ταχεία 601 που εκτελεί το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα... ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τηλεφώνημα για βόμβα στο τρένο

Στις 23:00 το βράδυ έγινε τηλεφώνημα στην Αστυνομία, όπου ενημέρωναν για τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού στην ταχεία 601 που εκτελεί το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα.

Άμεσα κινήθηκαν οι άνδρες της Αστυνομίας και ακινητοποίησαν το τρένο, μισή ώρα μετά την αναχώρησή του από τον σταθμό της Θεσσαλονίκης στο Πλατύ Ημαθίας.

Σύμφωνα με το enikos.gr, οι επιβάτες του τρένου έχουν αποβιβαστεί από την ταχεία και αρμόδια κλιμάκια της Αστυνομίας διεξάγουν έρευνες, ενώ μέχρι στιγμής δεν έχει εντοπιστεί κάποιος ύποπτος μηχανισμός.

Το δρομολόγιο της ταχείας 601 θα συνεχιστεί μετά το πέρας των ερευνών.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.