Τη λήστεψαν για…τρίτη φορά!

Για τρίτη φορά λήστεψαν περίπτερο σε δρόμο μεγάλης κυκλοφορίας στον Πύργο...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Για τρίτη φορά λήστεψαν περίπτερο σε δρόμο μεγάλης κυκλοφορίας στον Πύργο.Συγεκριμένα, τα ξημερώματα του Σαββάτου λήστεψαν το περίπτερο που βρίσκεται στην κεντρική έξοδο του Πύργου, μετα το Εθνικό Στάδιο.Σύμφωνα με πληροφορίες οι δράστες παραβίασαν την σιδερένια πόρτα του περιπτέρου με λοστούς και αφαίρεσαν από μέσα όλα τα εμπορεύματα του περιπτέρου.Η αξία της “λείας” -κούτες των τσιγάρων, τηλεκάρτες, σοκολάτες, μπισκότα, καπνό, αναπτήρες, κλπ.- εκτιμάται στα 5.000 ευρώ.Η ενοικιάστρια του περιπτέρου είναι απελπισμένη καθώς έχει πέσει θέμα ληστείας άλλες δύο φορές, ενώ η τελευταία φορά ήταν στις 10 Φεβρουαρίου 2012.Έρευνες διενεργεί η Αστυνομία Πύργου.  Πηγή: iliaoikonomia.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.