Τι λέει στον Real Fm 97,8 ο καπετάνιος του σκάφους στο οποίο η κάμερα κατέγραψε τα δίδυμα κοριτσάκια

"Τα πήραμε στο σκάφος μου, προσφέραμε ό,τι μπορούσαμε, πήγαμε στο λιμάνι...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

“Εγώ απ’ ό,τι θυμάμαι, τα πήραμε στο σκάφος μου, προσφέραμε ό,τι μπορούσαμε, πήγαμε στο λιμάνι της Ραφήνας όπου υπήρχε το Λιμεναρχείο εκεί και τα κατέγραψαν”, ανέφερε ο καπετάνιος του σκάφους στο οποίο επιβιβάστηκαν τα δίδυμα κοριτσάκια, μετά τη φονική πυρκαγιά που ξέσπασε προχθές στην ανατολική Αττική, μιλώντας στον Real Fm 97,8 και τους Δημήτρη Καμπουράκη και Μάνο Παρδάλη.

“Το λιμενικό τους κατέγραφε όλους. Υπήρχε οργάνωση. Μίλησα και με τον μπαμπά των κοριτσιών και προσπαθώ να τον βοηθήσω όσο μπορώ”, πρόσθεσε.

Ακούστε το ηχητικό:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.