Θεσσαλονίκη: Ζημιές σε τέσσερα λεωφορεία του ΟΑΣΘ προκάλεσαν οπαδοί

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Φθορές σε τέσσερα λεωφορεία του ΟΑΣΘ προκάλεσαν οπαδοί που πήγαιναν στο γήπεδο της ομάδας τους, το απόγευμα της Κυριακής στη Θεσσαλονίκη.

Όπως κατήγγειλαν οι οδηγοί των λεωφορείων στο Τμήμα Ασφαλείας Λευκού Πύργου, οι ζημιές έγιναν σε λεωφορεία που εκτελούσαν τα δρομολόγια της γραμμής 14 και μετέφεραν οπαδούς του ΠΑΟΚ προς το γήπεδο της Τούμπας, ενόψει αγώνα της ομάδας τους.

Οι αστυνομικές αρχές πραγματοποιούν έρευνες για την ταυτοποίηση των δραστών, που προκάλεσαν τις φθορές στα λεωφορεία.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.