Θεσσαλονίκη: Τροχαίο στα διόδια των Μαλγάρων – Είχαν σταματήσει για να ενεργοποιήσουν το GPS και η νταλίκα έπεσε πάνω τους

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τροχαίο ατύχημα συνέβη νωρίς το πρωί λίγο μετά τα διόδια Μαλγάρων, στην Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με το OPEN, ζευγάρι Ρουμάνων που ήρθε στη χώρα μας, σταμάτησε με το αυτοκίνητό του στη δεξιά λωρίδα προκειμένου να ενεργοποιήσει το GPS.

Ένα φορτηγό που ερχόταν από πίσω, ξέφυγε από την πορεία του έπειτα από ελιγμό του οδηγού, με αποτέλεσμα να αποκολληθεί το συρόμενο μέρος του και να πέσει πάνω στο ακινητοποιημένο όχημα.

Οι επιβάτες του αυτοκινήτου, το οποίο ντεραπάρισε, βγήκαν σώοι από το αμάξι και μάλιστα όπως είπε η γυναίκα: «Νιώθω πολύ τυχερή». Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, αλλά όλοι είναι καλά στην υγεία τους.

Δείτε το βίντεο:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.