Θεσσαλονίκη: Συνωστισμός και πάλι στο κέντρο με «take away» ποτά – Παρέμβαση της ΕΛ.ΑΣ. – ΦΩΤΟ

Για δεύτερη μέρα το σκηνικό στη Θεσσαλονίκη είναι το ίδιο με δεκάδες νεαρούς να συνωστίζονται σε κεντρικούς δρόμους...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Για δεύτερη μέρα το σκηνικό στη Θεσσαλονίκη είναι το ίδιο με δεκάδες νεαρούς να συνωστίζονται σε κεντρικούς δρόμους, παίρνοντας ποτά «take away». Το ίδιο σκηνικό και σε πάρκα αλλά και πλατείες. Και πάλι η ΕΛ.ΑΣ, παρενέβη για να αποτρέψει το συνωστισμό.

Δείτε φωτό:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.