Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε υπάλληλος του ΟΛΘ έπειτα από τραυματισμό 

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ένας 28χρονος υπάλληλος του ΟΛΘ τραυματίστηκε την Πέμπτη (03/04) κατά τη διάρκεια εργασιών στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Το συμβάν σημειώθηκε κατά τη διάρκεια εργασιών συντήρησης στο μηχανοστάσιο ενός γερανού, σε προβλήτα του λιμανιού.

Ο 28χρονος μηχανοτεχνίτης τραυματίστηκε στο δεξί πόδι και μεταφέρθηκε με ιδιωτικό όχημα στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου» απ’ όπου και πήρε εξιτήριο.

Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.