Θεσσαλονίκη: Πήγε στο Αστυνομικό Τμήμα για να βγάλει ταυτότητα και πέθανε – ΒΙΝΤΕΟ

Την τελευταία του πνοή έξω από το γραφείο ταυτοτήτων του Τμήματος Ασφαλείας Λευκού Πύργου στην Θεσσαλονίκη άφησε το μεσημέρι της Δευτέρας ένας ηλικιωμένος...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την τελευταία του πνοή έξω από το γραφείο ταυτοτήτων του Τμήματος Ασφαλείας Λευκού Πύργου στην Θεσσαλονίκη άφησε το μεσημέρι της Δευτέρας ένας ηλικιωμένος.

Σύμφωνα με πληροφορίες επρόκειτο για άστεγο, ο οποίος συνοδευόμενος επισκέφθηκε το ΑΤ Λευκού Πύργου προκειμένου να εκδώσει νέα ταυτότητα. Ωστόσο λίγο πριν μπει στο κτίριο ένιωσε αδιαθεσία και έχασε τις αισθήσεις του, με αποτέλεσμα να πέσει κάτω.

Στο σημείο έσπευσαν διασώστες του ΕΚΑΒ, όμως ο άνδρας είχε ήδη καταλήξει.

Δείτε το βίντεο από το Mega:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.