Θεσσαλονίκη: Οι πρώτες «ταγκιές» με σπρέι σε τοίχους σταθμών του Μετρό – ΦΩΤΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Δεν έχουν περάσει λίγες ημέρες από την έναρξη λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης και ήδη έχουν κάνει την εμφάνισή τους οι πρώτες «ταγκιές», όπως αποκαλούνται, με σπρέι σε τοίχους σταθμών του μητροπολιτικού σιδηροδρόμου.

Ήδη οι αρχές προχώρησαν στη σύλληψη ενός 19χρονου τις πρωινές ώρες της Κυριακής. Τον 19χρονο εντόπισαν περιπολούντες αστυνομικοί την ώρα που μουτζούρωνε τοίχους και τζαμαρίες στον σταθμό Βενιζέλου. Σε βάρος του νεαρού σχηματίστηκε δικογραφία και θα οδηγηθεί στις εισαγγελικές αρχές.

Φωτογραφίες που δημοσιεύει σήμερα η Voria.gr δείχνουν τα σημεία που έχουν προλάβει να βάψουν άγνωστοι σε τοίχους των σταθμών Αγίας Σοφίας, Παπάφη και Νέα Ελβετία.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.