Θεσσαλονίκη: Μαχαίρωσε τον σύζυγό της έπειτα από καβγά

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Νέο περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας στη Θεσσαλονίκη. Μία 31χρονη από τη Βουλγαρία μαχαίρωσε τον σύζυγό της στη Θεσσαλονίκη έπειτα από καβγά που είχαν την Κυριακή το πρωί.

Ο τραυματίας μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Παπανικολάου, όπου και νοσηλεύεται εκτός κινδύνου, ενώ η 31χρονη συνελήφθη από την αστυνομία και σήμερα οδηγείται στον εισαγγελέα, όπως αναφέρει το thesstoday.gr.

Προανάκριση για το συμβάν διενεργεί το αστυνομικό τμήμα Βόλβης, όπου και σημειώθηκε το αιματηρό περιστατικό.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.