Θεσσαλονίκη: Κεριά στον ΟΣΕ για τα Τέμπη – «Ήταν 57 δικοί μας άνθρωποι» – ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Λίγο πριν το ρολόι δείξει 23:21, τη στιγμή που σηματοδοτεί τη συμπλήρωση δύο ετών από το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, δεκάδες πολίτες συγκεντρώθηκαν έξω από τον σταθμό του ΟΣΕ.

Ανάμεσά τους, συγγενείς των 57 θυμάτων, οι οποίοι πριν από δύο χρόνια θα περίμεναν τα αγαπημένα τους πρόσωπα στο ίδιο σημείο. Το κλίμα ήταν βαρύ, η σιωπή εκκωφαντική, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα thesstoday.gr. Κρατώντας κεριά, άφησαν καντήλια και λουλούδια μπροστά στο «τρενάκι» του ΟΣΕ. Εκεί, σχημάτισαν με φλόγες τον αριθμό 57, πλαισιωμένο από μια καρδιά, σύμβολο της αγάπης και της μνήμης.

Στη συνέχεια, διάβασαν τα ονόματα των θυμάτων και, με μία φωνή, φώναξαν: «Αθάνατοι».

Δείτε βίντεο και φωτογραφίες

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.