Θεσσαλονίκη: Γυναίκα έπεσε από μπαλκόνι πολυκατοικίας – Νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση στη ΜΕΘ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου Παπαγεωργίου νοσηλεύεται διασωληνωμένη σε σοβαρή κατάσταση, μία 25χρονη η οποία έπεσε από μπαλκόνι πολυκατοικίας που βρίσκεται επι της Βασιλέως Γεωργίου 43, στη Θεσσαλονίκη.

Το περιστατικό σημειώθηκε περίπου στις 3 τα ξημερώματα όταν για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο, η 25χρονη φέρεται να έπεσε από μπαλκόνι οικοδομής, με αποτέλεσμα να καταλήξει στο πεζοδρόμιο και να τραυματιστεί σοβαρά, σύμφωνα με το emakedonia.gr.

Άμεσα στο σημείο έφτασε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ καθώς και κινητή μονάδα που μετέφερε την νεαρή γυναίκα στο Νοσοκομείο. Η 25χρονη είναι πολυτραυματίας και η κατάσταση της χαρακτηρίζεται ασταθής.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.