Θεσσαλονίκη: Φορτηγό έπεσε σε μπάρες στα διόδια της Ανάληψης

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής (28/03) στην Εγνατία Οδό, στην Θεσσαλονίκη.

Συγκεκριμένα, φορτηγό προσέκρουσε σε μπάρες στο ύψος των διοδίων της Ανάληψης στο ρεύμα εξόδου, λίγο μετά τις 6:00.

Δύο λωρίδες παραμένουν κλειστές, ενώ η Τροχαία ρυθμίζει την κυκλοφορία των οχημάτων.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.