Θεσσαλονίκη: Έβαψαν με σπρέι συρμό του Μετρό στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Άγνωστοι έβαψαν με σπρέι συρμό του Μετρό Θεσσαλονίκης στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας.

Οι κινήσεις τους φαίνεται πως καταγράφηκαν από το κύκλωμα ασφαλείας του Μετρό, ενώ οι δράστες έγιναν αντιληπτοί κι από υπάλληλο της εταιρείας λειτουργίας του συγκοινωνιακού μέσου, πλην όμως κατάφεραν να διαφύγουν.

Σύμφωνα με πληροφορίες, επρόκειτο για πέντε άτομα, που έχοντας σπρέι ανά χείρας, έβαψαν τρία βαγόνια του ίδιου συρμού.

Το περιστατικό συνέβη γύρω στις 6 το πρωί και ενημερώθηκε η Αστυνομία.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.