Θεσσαλονίκη: Ένα υπέροχο γκράφιτι στο κέντρο της πόλης – ΦΩΤΟ

Μια υπέροχη τοιχογραφία αποκαλύφθηκε την Πέμπτη στο κέντρο της Θεσσαλονίκης...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μια υπέροχη τοιχογραφία αποκαλύφθηκε την Πέμπτη στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα στη διασταύρωση των οδών Σβώλου με Γούναρη, στην πλατεία Ναυαρίνου.

Το συγκεκριμένο γκράφιτι δημιούργησε η ομάδα καλλιτεχνών «Street atelier» επί της οδού Αλεξάνδρου Σβώλου 31 και αποτελεί έργο των καλλιτεχνών Αργύρη SER Σαρασλανίδη και Σιμόνη Φοντανα με τίτλο «πορτραίτο της Θεσσαλονίκης».

Δείτε παρακάτω τις φωτογραφίες του GRTimes.gr:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.