Θα μείνουμε χωρίς γιατρούς

Στάση εργασίας από την τετάρτη στις 11 το πρωί έως την λήξη της βάρδιας θα πραγματοποιήσουν οι...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στάση εργασίας από την τετάρτη στις 11 το πρωί έως την λήξη της βάρδιας θα πραγματοποιήσουν οι νοσοκομειακοί γιατροί, αντιδρώντας στο νομοσχέδιο για την ιατρική εκπαίδευση. Η Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδος «ΟΕΝΓΕ»  καλεί σε μαζική συμμετοχή στο συλλαλητήριο που έχει προγραμματιστεί για τις 12 το μεσημέρι έξω από το υπουργείο Υγείας και ζητεί: άμεση απόσυρση του νομοσχεδίου και ασφαλή προγράμματα εφημέρίας και έγκαιρη καταβολή των εφημεριών.  

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.