Θα μάς “πνίξουν” τα σκουπίδια

Στην Πάτρα πρόκειται να μεταβούν σήμερα στελέχη της ΠΟΕ-ΟΤΑ... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Θα μάς “πνίξουν” τα σκουπίδια

Στην Πάτρα πρόκειται να μεταβούν σήμερα στελέχη της ΠΟΕ-ΟΤΑ στο πλαίσιο των γενικών συνελεύσεων και συγκεντρώσεων που διοργανώνουν σε δήμους της Ελλάδας, με στόχο την κλιμάκωση των κινητοποιήσεων.

Στην Πάτρα, τα στελέχη της ΠΟΕ-ΟΤΑ σκοπεύουν να παραβρεθούν στον έκτακτο δημοτικό συμβούλιο του δήμου Πατρέων για την ιδιωτικοποίηση της λιμενικής ζώνης και τη δημιουργία εργοστασίου απορριμμάτων.

Το Σαββατοκύριακο, οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση θα απέχουν από κάθε εργασία, ενώ σύμφωνα με το σχεδιασμό της Ομοσπονδίας από τα ξημερώματα της Δευτέρας η ΠΟΕ-ΟΤΑ θα έχει προχωρήσει σε καταλήψεις δημαρχείων, δημοτικών κτιρίων, γκαράζ απορριμματοφόρων και ΧΥΤΑ σε όλη τη χώρα.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.