Τα ψώνια online δεν μας συγκινούν

Μεταξεταστέα στο θέμα των διαδικτυακών πωλήσεων, αλλά και της χρήσης του ίντερνετ, μένει η Ελλάδα, σύμφωνα με έρευνα της ΣΕΛΠΕ Euromonitor International «Τεχνολογία και Λιανικές Πωλήσεις: Η Ανάπτυξη των Διαδικτυακών Πωλήσεων στην Ευρώπη».Οι έρευνες έχουν δείξει ότι ο Έλληνας καταναλωτής εμπιστεύεται λιγότερο τις συναλλαγές, μέσω ίντερνετ και είναι λιγότερο εξοικειωμένος με τη χρήση του υπολογιστή, σε σχέση με τους αντίστοιχους χρήστες στην Ευρώπη. Αν και η πορεία των online πωλήσεων παρουσιάζει μεγάλη αύξηση, τα τελευταία χρόνια, δύσκολα μπορεί να συγκριθεί με τις αγορές των υπόλοιπων χωρών της Ευρώπης και, κυρίως, της Βόρειας Ευρώπης.Όπως αναφέρεται στην έρευνα, η Ελλάδα βρίσκεται στη τελευταία θέση μεταξύ των χωρών της ευρωζώνης, με τη Μ. Βρετανία και τις χώρες της Σκανδιναβίας να ηγούνται της κατάταξης. Οι διαδικτυακές πωλήσεις στην Ελλάδα αυξήθηκαν 9%, το 2011, σε σχέση με το 2010. Την ίδια ώρα, οι πωλήσεις στη Μ. Βρετανία τρέχουν με αμείωτο ρυθμό και, για το 2011, σημείωσαν αύξηση 19%. Άλλες χώρες, που παρουσιάζουν αξιοσημείωτο ενδιαφέρον, είναι η Πορτογαλία, που σημείωσε αύξηση 23% και η Ιταλία, που σημείωσε αύξηση 22%, ενώ η Πορτογαλία αποτελεί μία δυναμική αγορά, όπου οι καταναλωτές φαίνεται να βρίσκουν λύσεις, εν μέσω κρίσης στα πιο οικονομικά προϊόντα, που προσφέρονται μέσω ίντερνετ.Αναφορικά με τη χώρα μας, αυτά τα ποσοστά εξηγούνται, αν ληφθεί υπόψη «η ελλιπής γνώση, μαζί με άλλους παράγοντες, όπως τα μεγάλα έξοδα αποστολής, που, τις περισσότερες φορές, καλούνται να πληρώσουν οι Έλληνες καταναλωτές, αποτελούν εμπόδιο στην ανάπτυξη αυτού του τομέα», όπως τονίζεται στην έρευνα.                                

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ