Δωρεάν σίτιση τις Κυριακές θα προσφέρει στους άπορους και σε άτομα που, λόγω της κρίσης, αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα και αδυνατούν να ανταποκριθούν ακόμη και σε βασικές ανάγκες, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.Για την υλοποίηση της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας θα υπογραφεί σύμβαση μεταξύ Δήμου Θεσσαλονίκης και Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.Η παροχή του γεύματος που αφορά σε 300 καταγεγραμμένα άτομα θα γίνεται καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους στις εγκαταστάσεις της Φοιτητικής Λέσχης.Το γεύμα θα περιλαμβάνει κυρίως πιάτο, σαλάτα, φρούτο και ψωμί.
Συσσίτια κάθε Κυριακή
Δωρεάν σίτιση τις Κυριακές θα προσφέρει στους άπορους και σε άτομα που, λόγω της κρίσης, αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα και αδυνατούν να ανταποκριθούν ακόμη και σε βασικές ανάγκες, ο Δήμος Θεσσαλονίκης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ